cursors

ohhh rumah sewa!

Erm da lama rase x update blog ni... sibuk ngan rumah baru 

Nk register kolej....

Actually bella sem ni kene menyewa luar kampus .. yelah da sem 4 kene la 
Beralah n serahkan hostel kat junior pulak..(kakak yg baik la sgt!)
Hehe erm rase cam seronok je nk masuk umah sewa ni.. macam-macam nak kene fikir.Kene masak sendiri kene tanggung  sewa dan bil air lagi...


Ok sabtu lepas kitorang dah kene check in rumah da.. chewahhh 
Seramai 11 keluarga berkumpul...hahah ramai tak?

Kitorg dok 11 org coz rumah tu besar 2 tingkat pastu ada 4 bilik.. kira muatla.
Lagipon ramai lagi yang tak dpt rumah. so ape la salahnya kita membantu dorang..


Datang2 kitorang terus kemas umah lepas tu baru masukkan barang kat umah tu..

Pastu bella ade beli almari kain mama yang belikan... pastu bile pasang mak aiii besor gile almari tu...

Da macam almari org kawin da.. hahahh










        tadaaa this is it bella punye kaler orange.. cuba compare besar kan??


Pastu keluar dengan ayah dekat pekan pilah nak cari meja dengan katil.Masa nak cari banyak katil murah-murah dah habis sebab masa kitorg nak balik ramai jugakla budak uitm yg tgh cari perabot.Jenuhla ayah mencari kedai perabot.. dahla mase tu tahun baru.. banyak kedai tak bukak..Last2 kitorg jumpa katil yg diidamkan...




Pastu cari meja pulak.. ayah ingt nak belikan bella meja besar macam meja kat pejabat.Pastu bella ckp bella tak suka belajar kat atas meja tu.. tak syookk.Bella lagi suka pakai meja ABC.. ala meja budak2 yg suka main mak-mak tu



Ayah pon belikanlah meja tu..




Malam tu semua tido.. kepenatan uruskan rumah baru.... zzzzzzz









5 comments:

bella luna said...
This comment has been removed by the author.
lavender harum wangi said...

besar nya almari.. haha, comel meja~ :D

bella said...

heeheh besarkan kaler oren gitu..
heheheh tu meja adik sy umo 7 tahun sy curik... hahhahah

ZiaNa said...

salam...
adik bli almari kain oren tu ktne?
akk nk bli gk yg cmtu..lg bsar lg bgus, bole isi byk brg..

p/s: bole tau adik asal mne?

bella said...

oh kak ziana sy beli kat giant je.. harga pon bo;le tahan.. dalam rm80 je..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...