cursors

puhhh penat je balik umah arini.. :(

erm actually 1 week kat pilah xde ape pon.. x balik pon xpe.. bukan ade kelas pon.. semalam aku baru je pegi kelas for the 1 time sbb ingt da hari keempat so ade la kelas...erm harapan.. xde sekor manusia pon yang muncul...

last2 aku ingt harini aku nak balik k.l sbb kat pilah pon aku nak buat ape je kat sana.. 1 week ni keje aku duduk umah sewa tido,tengok movie,pastu tido lagi! nak study pon kuliah pon x start lagi..

so balik2 je rumah, mama kate petang ni dia nak balik kampung sebab ade kenduri kawin dekat kampung...tapi yang kawin tu jiran nenek aku so aku pon malas je nak balik.. kalo yang kawin tu sedara aku x pela.. lagipon aku baru je balik k.l takkan da nak balik kampung..

 baru nak rest kat rumah.then skg ni dorg da balik kampung sob2 sedih..aku baru balik diorang da nak pergi nanti aku balik pilah ni aku still xdpat jumpa diorang sebab diorang balik isnin aku pulak balik ahad... sob2, aku baru je balik sini,then dorang xde..baru je beberapa minit diorang pergi aku da rase sunyi.. erm malam ni aku tido sorang la nampaknya  :( berat hati saya tegok diorang  pergi hopefully diorang pergi and balik dengan selamat.


No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...