cursors

Mereka Lebih Memerlukan Bantulah Mereka

Salam my readers :)
Pernah dengar tentang Rumah Aman (Peaceful Home)?



"Rumah Aman (Peaceful Home) aims to change the life of a child by giving them hope where there previously was little. At Rumah Aman we do this by:

  • Nurture: Providing a good, nurturing environment to live
  • Educate: Provide a good education
  • Responsible: Instill responsibility in each of our children (teach how to be responsible)
  • Dream: Give each child the opportunity to fulfill their dream to become something"
(sumber: rumahaman.com)

Kepada ahli Nuffnang, kini Nuffnang telah membuat tawaran untuk memudahkan ahli Nuffnang mendermakan sumbangan melalui pendapatan 'Earning' dalam akaun kita. Begitu juga ahli Churp Churp pun boleh memberi sumbangan melalui pendapatan yang terkumpul. So, jom kita ramai-ramai memenuhi impian adik-adik di Rumah Aman. Kalau kita mungkin impikan handphone canggih atau laptop baru, tapi impian mereka hanya mahukan  tempat berteduh yang selamat, hidup yang aman, dan mendapat pendidikan yang baik.Menreka memerlukan sumbangan anda untuk meneruskan kehidupan sekaligus  berbakti kepada negara. Untuk cara sumbangan selain pendapatan Nuffnang, kamu juga boleh memberi sumbangan melalui :


Adopt a Churpie
Love the adorable Churp Churp mascot? You can get one today from Churp Churp, and all profits from the sale of Churpies will go towards the Promise Me pledge as well! Head on http://www.churpchurp.com/tlc-2011/ to find out how.

Sumbangan kamu semua sedikit sebanyak akan memberikan mereka senyuman gembira. Rezeki Allah swt untuk kita kongsikan bersama di dunia, mereka gembira, kita pun gembira. Caranya mudah :
1)  kamu hanya perlu login akaun Nuffnang kamu kemudian klik
http://www.nuffnang.com.my/tlc-2011/.(nampak tak error berwarna merah dalam rajah?)
2) Lepas tu, pilih jumlah antara RM1, RM5 atau RM10 dan tekan butang SUBMIT.

Maybank2U
You can make a direct donation to Rumah Aman (Shah Alam) at 562106720433 with the remark: "Nuffnang TLC Promise Me S2". Kindly send a screenshot of the transfer to tlcpromiseme@nuffnang.com after you're done, so that we can verify the transfer and arrange for your tax deduction receipt to be delivered to you!

Lastly korang bole derma melalui maybank2 u tiada alasan untuk tidak menderma.Ingat la tuan-tuan dan puan-puan,rm1,rm5 dan rm10 mungkin tidak bermakna buat kita duit boleh dicari,apalah daya anak kecil mahu mencari duit.

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...