cursors

Rezeki 2012 My 1 BE

Hehehe before ni aku tak tau la kejadah BE ke ME sebelum ni,aku daftar nuffnang pon sebab ramai dok kecoh pasal nuffnang .Time bufday je nuffnang kasi tiket movie tapi dah 2 kali nuffnang tak pernah kasik kat aku ni nak tacing nih*-* sepanjang 2 tahun ni aku hanya dapat ME tu pon paling banyak 25 sen je nuffnang kasik kat aku,tapi aku tak kisah pon sebab aku berblog bukan sebab nuffnang aku berblog sebab minat!sedih kan tapi rezeki 2012 so terbitlah BE for me,aku sebenarnya tak tau apa tu ME dengan BE then aku tengok blog yang lain daat BE oh ok tulisan kat atas warna kuning dan ada tulis kat situ "Cost per unique-visit"even tak banyak its a first move for me ahaks (gelak tutup mulot) *gedik nanti-nanti nuffnang bagilah lebih sikit.



No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...