cursors

kosong

 aku tidak tahu apa yang ingin aku sampaikan
jiwa aku teramat la kosong
tidak tahu bagaimana mahu mengisi jiwa yang kosong ini

kekadang bila aku berkeadaan begini
aku akan berseorangan
merenung kembali kisah masa lampau
apa yang telah aku lakukan dimuka bumi ini
dan ape yang telah mereka lakukan terhadap aku

manusia tak pernah puas
sentiasa mecari kekurangan orang lain
dan mengendahkan kekurangan diri sendiri

kini setelah apa yag aku lalui susah senang
kini aku lebih tabah menghadapi dunia
aku tak kisah jika mausia mencari kekurangan aku
kerana manusia tak akan pernah puas
dan takkan berhenti bersuara.


wahai manusia jangan biarkan mulutmu melakukan dosa
kelak disana mulutmu akan terkunci
dan hanya tangan berkata....

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...