cursors

panggilan yang x diduga!

Sedang2 asyik melayan novel melepaskan lelah selapas membasuh 3 baldi berisi baju
,dan membasuh tong sampah yang berselerakan...perh penat beb!hahaha

Tiba2 dikejutkan dengan satu pangilan yang tidak disangka2
melihat kepada skrin tertera nombor yang tidak dikenali.. erm 
dan hati mula berkata"erm angkat jela.. mana tau ade nombor yang lupa nk save"
Tiba2 kdengaran suara budak kecil yang memanggil"Along2 along ngah buat pe?"
La Aiman rupanya...

Aiman adikku yang berusia 4 tahun!
Aik dia pakai henset sape?
Lalu aku pon bertanya kepada Aiman:ni encet  sape man?
Aiman berkata"Encet abg anip"
Lantas segera aku mematikan talian,tak mahu menghabiskan k
Erm abis la enset  kau anip ,
abg dia merangkap adik aku yang nombor dua  ngeee




 sori gambar ini terlupa nk di rotate kan.. hehheheh

By the way this is Aiman...heheheh








Adeh adek aku ni buat lawak la pulak... kalo u'll nk tau adik bella ni baru berusia 4 tahun..
mulut dia mmg petah bercakap tp x pandai nk buat call  lagi...
Erm ni mesti adik aku yang lagi sorg yang mengajar nya siapa lagi kalo bukan Atikah ,
adik ku yang kini berada di darjah dua..
Aish se man.. byk nye adik ?? hehehe kalo korg nk tau bella ni ank sulung !




Haish budak2 ni tak de bende nak main la tuh.. hahaha 
Tercuit pulak dengar suara Aiman... dah lama balik umah.. da hampir 3 minggu..
Rindu kat budak kecik tu.. hehheheh

7 comments:

aniswany said...

aloloo..tomey uh aiman ;p
thanx folo dear ;))

CIK TOM said...

nakal la aiman ni..main hp abg plk...heee...

ayanuts said...

bdk skang lg advance dari bdk dulu2..he.he..

Natea Veila said...

Hello Sweetie ..

Feel free to visit us yeah at http://momoeyes.blogspot.com/

100% GENUINE CIRCLE LENS IMPORTED FROM KOREA!! -ALL READY STOCK YEAH! =D

dott said...

comel jee aiman :)
is folloowing you :)
dottsaja.blogspot.com

Myra Jay said...

Budak2 la mmg cepat je belajaq..hehee..
Adik Bella rindu ler tu sebab tu dia kol.. :)

Geram kan bila diorg nie bercakap, buat kita geram je :)

bella luna said...

aniswany:thanx ya dear... :)Cik tom erm aiman tu mmg nakal geram je.. kepala batu pulak tuh.. hehehe,ayunus:erm mmg budak skrg semua bende dorg advance.. heheh ,dott thanx.. kamu lagi comel tahu!myra jay heheh agaknya kot dia rindu.. heheh bella pon kkdg rindu nk dgr suara dia... haah geram sgt.. :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...