cursors

Angin kencang petang tadi bawa petanda ada kejadian buruk masyallah

Ok harini aku baru je bukak blog n coz selama ni aku je konker komputer
 kat umah ni.So harini aku dengan baik hati bagi la adik aku main sampai pukol 8 tadi..
so tengahari tadi aku suruh mama ajar aku masak lemak cili api...
sebab t senang kalo dah balik umah sewa bole masak..
xla mengharap membe masakkan untuk aku...
senang rupanya nak masak cili api.. t next entry aku ajar k...

ok berbalik kepada tajuk... petang tadi aku mengantuk sangat ..
so biasa la petang sedap tidoo.. masa aku tengah sedap2 tido ada angin kuat sangat..
sumpah kuat. Lagi2 aku duduk kat rumah flat tingkat yang ke 12 lagi la rase kan?
sumapah kuat sampaikan aku rase macam kat luar tu ade puting beliung
sepanjang dok rumah ni ,aku x penah sama sekali rase macam tu..

Lepas tu bila aku bgn dalam pukol 7 camgitu aku pon bukak la t.v
 lepastu x sangka pulak ade tanah runtuh dekat hulu langat.
Tau x hulu langat kat mana?erm korg mesti penah pergi zoo negara kan?
erm hulu langat area2 situ la.. coz aku selalu g sana g rumah atuk sedara aku..
 dia area selangor.. selangor x jauh drp k.l so kalo k.l hujan selangor pon mesti hujan..

aku bersimpati dengan anak yatim kat sana.
Dijangkakan 3 kanak2 mati dan 7 lagi tercedera..
kasihan anak2 yatim tu ... mereka xde ibu ayah dan terkorban...
semasa kejadian anak2 yatim tersebut sedang membuat persiapan untuk majlis
 yang akan diadakan pada petang tu...difahamkan tanah runtuh tu berlaku sekelip mata.
yela.. bencana mcm ni kita xbole duga kan?

al fatihah untuk anak2 yatim tu .. semoga mereka mendapat kebahagian disana....

6 comments:

wan zuliyana [apel] said...

al-fatihah

bella luna said...

amin ..

nazirah said...

betul tu baca gak tadi..
innalillah.. al fatihah

selendang merah said...

sekarang dengar kata dh 10 org yg meniggl..al-fatihah

bella luna said...

ooo yeke.. x tgk pulak berita terbaru.... alfatihah...

ain dzaya said...

terkejut dgar berita pasal nie..rumah ank yatim plak tu..
al fatihah~
hope segala urusan dipermudahkan Allah!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...