cursors

miss u la mid valley!!

ok hari ni bella macam biasa la.. cuti2 ni kalo x bgn pukol 12 x sah.. yela.. hari lain xdpt tido yang sedap macam ni :p.haha macam ni anak dara??hahaha xde la.. cuti2 bela suka tido lambat dalam pukol 2 and bgn pon lmbt..but pagi tadi.adoiii byk betul manusia yang mengganggu aku  tido.ayaii gua mau tido la.!pagi2 dalam 
pukol 8 lagi ade 1 ketukan.. mula2 malas la nak bukak pintu sbb tau mama xkeje.pastu entah berapa kali diketuk "aiyaa mama xde ke nak bukak pintu?"hahaha mengharap mama pulak nak bukak.:p pastu bukak la.. rupanya adik saya yangperempuan.dia pegi main dekat rumah kawan dia lepas tu x bawak kunci ..

then tido balik.. beberapa minit macam tu ade lagi org ketuk.. haish sape ni.. kacau betull lepas tu 2,3 kali jugak la dia ketuk.... bella wat bodo je.. tido punya pasal.setan banyak bak kata nenek.then org tu da fed up kot dia da x ketuk da..haha kesian ... then ade call from wawa pastu mendengarkan suara aku dia kate" kau tido eh nad?" bella:"haah hehehhe"then dia ajak g mid so ok la.. lagipon sejak cuti ni mmg x kuar g mana pon.. dok je umah tu yang miss sgt dgn mid kesanyangan saya nih....wawa pon tgh cuti n dia ajak keluar..

wawa dtg kat rumah aku kat bangsar parent dia hanta then ktorg g mid.. alah bangsar ngan mid tu dekat sgt.. 5 minit je.. tu yang wawa dtg bangsar so leh g sama then ktorg g la mid ingt nk tgk citer Nur Kasih last2.. mai aiiiii ramainya yang beratur.. panjang sampai masuk kedai...

then ckp ngan waw xpela kiter jalan2 n meronggeng ayat faveret mula2 ktorg prgi dekat booth2 kecil dekat dgn food court waw kate dia nak carik patung comel Elmo ala yang kaler merah tu.. pastu x jumpa..


 then dekat bahagian atas mid dekat dengan eskeletor kan ade satu tempat ni selalu ade exibition...
kali ni exhibition dia tema perkahwinan.. hahah dengan muka x bersalah and x malu kitorg terjah wpon sedar ktorg ni muka budak2 n da la dtg gulz berdua.. so ktorg terjah je.. ingtkan fully about wedding rupanya ade jugak jualan makanan,produk kesihatan dan yang paling penting ade coklat woot2.. aku dengan xde duit ni just tgk and testing makanna.. hahah aku ckp ngan waw xsia2 masuk dapat makanan free.. aku xbeli ape pon sbb mmg bawak duit cukup.. wawa dia beli cup cakes and coklat... oh lupa.. masa aku jumpa wawa aku tgk wawa yang bolat da kurus!!woooh tekezut bella.. pastu da pegi sana beli coklat 3 packet. ha wawa bagus beli coklat.. pasni naik berat balik.. hahah gurau je wawa....

then ktorg melilau lagi sampai restoran bambu then jalan depan sikit ade la satu kedai ni .. dia nampak tersorok and x menarik pon.. then kitorg masuk... erm i think tu kedai brg preloved...from my eyes la.. coz baju dia macam banyak sgt n belambak..org yang jaga kedai tu chinese and dia nampak sgt baik n dia senyum ikhlas sgt !!ha kedai macam ni la kiter nak!senyum ngan pelanggan biar ikhlas then wawa dia mmg nk beli purse then kedai tu brg2 dia mmg murah.. hah walaweyh purse rm5 kat mid mana nak dapt.. tu pon kitorg ternmpk kedai tu

then jalan2 lagi yang bella perasan ktorg sll masuk kedai kasut.. huhuh sbb kasut kat sana cantik2.. bella minat sgt kasut dekat clerks.. superb,... design dia not bad and yg paling penting dia comftable.tp x mampu  majoriti harga rm200 mak aii.then aku ni gila2 sikit ngan wawa... aku mana la mampu nak beli barang carlo rino then aku ajak wawa xde la malu sgt.. hahah haaa berita baik skg ni Carlo Rino sale kasut sampai 60% tp heel.. aku xbole la pakai heel sakit kaki.. kalo wedges tu bole terima lagi...


sekarang ni mid tengah buat tema pirates of caribeans..uhh sgt la menarik design dia dgn kapal lanun yang besar and ade harta karun siap dengan barang kemas yang besar2.. mmg ramai yang tangkap gambar kat situ.. huhuhu termasuk la kitorg ni ha.. 


then penat jalan2 terasa nak makan Baskin Robin soo kitorg beli BR and duduk kat site mana makan2 and borak2..
then ade la makcik ni duduk bangku sebelah saya then dia ade 3 anak 2 perempuan 1 lelaki.. perempuan muka dia nak dekat sam.. then bella pon tanya la twins ke?dia kate yup.. then nmpk makcik tu mcm bizi je then xnk kacau.. anak2 di asemua comel2.. dia letak anak lelaki dia sebelah bella.. haish sumapah comel.. nak cubit je,, pastu dak kecik tu pandang je bella haish aku ni comel sgt ke?haha perasan.. lama jugak la dia pandang :p

then kitorg balik ha masa balik ni pom ade cerita masa nak balik ktorg rushing so wawa suggest nek teksi then wawa choose nak naik teksi ala2 van warna biru.. kalo korg sl nmpk teksi tu guna untuk pelancong nak g klia then bila nek teksi tu meter dia tunjuk rm6.then aku ingt rm6 tu dia da ttp untuk pegi bangsar harga tu.. rupanya harga tu untuk perjalanan??ok la.. kalo korg biasa naik teksi biasa starter dia rm3 right but teksi ni starter di rm6 wat??so ktorg x leh nak nuat ape la... da ternaik pon teki tu... so tmbg ktorg ke bangsar drp rm6 menjadi rm14,redha jela yek.. 

thats the end of today.. :)

sape2 nak g meronggeng bagitau k.. sy ni kaki jalan.. :)

2 comments:

Anonymous said...

jom meronggeng..ahahha..apedaaa~
=P

bella hamzah said...

hahah aku bole je... anytime!!:)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...