cursors

oh secret resepies oh i miss u im so sorry i curang.. uhukk

Oh sekarang saya teramat la rindu nak makan kek2 secret resepies
lagsagna beef,chicken cordon blu and a bowl of noodle of tom yam soup.kalau korang pergi sana jangan ingat nak makan kek je.. try makanan yang aku cakap tu sbb aku rase makanan tu yang paling terbaik..



Oh i miss it!



ape korang hengat secret ni jual kek je ke?

Dulu masa aku keje kat secret membe-membe sibuk tanya kau keje kat sana jual kek je ke?Eh tak la.. secret ade kicthen dia yang jual western food.. yelah selama ni kalau birthday je diorang sibuk carik secret reepies ni ha.. katanya sedap (mmg sedap pon)

Kalau dulu aku kerje kat secret resepies hari-hari aku dibayangi benda-benda macam ni .. tak dapat mkn pon tak apa la..dapat tengok and bau pon jadi la..


kenangan kerja disecret jgn komen gamba ini
 ia mmg x cantik sbb pakai kamera phone jer..


Aku ingat keje kat sana dapat la belajar buat kek ke ape. Rupanya semua kek dia import daripada kilang.. kitorang just decorate dan jual jerrr

Sekarang ni aku da tak kerje dah kat secret resepies. Merajuk ngan secret resepies.. aku da keje kat sana almost 2 sem.

Tapi an an an an X100 kali, aku rindu la nk makann secret resepies..serius rindu.. kalo member aku tanya asal kek kat secret semua kek aku dah hafal semua kek aku dah penah rase.. aku beli ok!kadang je secret bagi kitorang kek..

Oh indulgence Oh my mashmellow cheese cake


muka exited makan secret
sibuk je minah belakang tu muahahaah



psst jom klik nuff byk2.. bole makan secret :)
                                             

2 comments:

aindzaya said...

WAA...GLUUPPP!!!!
minggu depan g secret recipe ~wishlist~

bella hamzah said...

haha ain dzaya mesti pergi!ahhaha

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...