cursors

First of all aku nak minx maaf kalo korang rase lots of boring maybe sebab aku banyak post bende2 yang sedih, emo and etc.tapi korang ingat aku suka ke bende2 macam ni emo je keje?erm aku pon nak happy gak cam orang lain tapi semakin aku cuba happy kan diri aku semakin lama aku jadi seorang yang sedih.aku x penah minx pon aku hidup dalam kesedihan... penah ke orang mintak kesedihan datang?x penah kan.. begitu juga aku...

kekadang aku selalu sangat fikir pasal orang tapi ade ke orang yang fikir pasal aku?kekadang bukan nak cakap la.. kekadang aku rase aku ni x wujud je di mata orang walaupon kekadang aku cuba buat orang rase aku ni wujud.

kekadang aku terlalu fikirkan orang sampaikan aku tolak tepi perasaan aku.kekadang aku ni 'care' dengan kawan aku tapi ade ke orang yang care pasal aku?pada luarannya aku ni x la terlampau 'care' tapi sekadar berusaha menjaga hati seorang kawan.. Kalo ade kawan aku yang nangis aku biarkan kan dia nagis.. aku takut kalo aku pujuk lagi teruk dia nangis and time tu fikiran dorg fikir macam2 and aku takut dorg lagi bertambah sedih.Ape yang aku akan buat ialah aku akan biar diorangg nangis puas2.sebab bagi aku nangis itu lebih baik daripada pendam. then baru aku akan tanya masalah dorang and kiter settle sama2.

aku jenis kalo aku sedih aku akan bagitau pada orang yang betul aku percaya.bukan semua orang bole simpan rahsia kan?sebenarnya aku ni seorang yang sensitif tapi xde siapa pon yang tahu.Sebab aku ni ibarat menangis dalam selimut.Aku akan menangis senyap2 dalam selimut dan time tu xde orang pon yang tahu...

lepas tu lepas aku bukak selimut aku akan buat perangai biasa2 dan xde siapa pon yang tahu! aku merasakan sebab tu orang x kisah pon pasal aku.kalo membe aku touching ngan aku ,aku mudah perasan dan aku akan cepat rase bersalah tapi bila aku terasa dengan diorang aku sure ada diantara diorang yang perasan tapi diorang buat2 biasa je...

sungguh kadang2 aku rase macam baut ape aku dilahirkan didunia ini sedangakn aku seorang yang tidak berguna,aku x penah dapat keputusan yang bole membanggakan ibu bapa aku dan orang pon kekadang x perasan kewujudan aku.

1 comment:

myraVea said...

Be strong dear..i know u can :)

If u need someone, im just here for u..acecee..btw, sorry babe.. aku kalau nak bg ceramah free ni, berdua sahaja,bukan bertiga sebab sy kan seorang yang pemalu :P

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...