cursors

Dia Insan Teristimewa

Seorang yang cantik sesuai dengan namanya,aku masih ingat lagi saat perkenalan pertama.Aku tak sengaja add beliau di Facebook.Apabila aku diapprove sebagai rakannya di Fb dia menegurku dengan penuh ramah,aku merasa sangat seronok kerana tak penah dalam sejarah FB ku orang yang aku add yag tidak pernah mengenaliku menyapaku dengan penuh ramah,hari demi hari aku suka berborak dengannya walaupun hanyalah berkawan dia alam maya.Dia cantik,pandai,peramah dan tak sombong.Pada saat aku baru-baru lagi dalam dunia blog ini dialah yang menolong ku mencari layout yang cantik2,serius diwaktu itu aku kosong ilmu dalam dunia blogging,dia sangat sabar melayan kerenahku.

Hari demi hari beliau menutup acc FB nasib baik ada blog beliau sebagai penghubung kami.Suka sangat melihat penulisan azu yang yang mencuit hati,sangat sempoi dan happy go lucky walhal hanya Allah yang Maha Mengetahui isi hatinya.Walaupon tak pernah berjumpa hanya membaca blognya sudah membuatkan aku terasa macam sudah lama mengenalinya.Sungguh dia sangat tabah,Azu walaupun kau menghadapi pelbagai ujian kau harus tabah,Allah sangat menyayangimu,Allah berikan kau kepandaian dan fizikal yang sempurna supaya kau tetap boleh meneruskan kehidupan di bumiNya.Bella sentiasa mendoakan Azu menjadi anak dan hambanya yang soleh dan sentiasa tabah.saya sayang azu :)


3 comments:

LaLa mhdnor said...

azu baik kan, Lala pon x penah jpe dia...
agak lame ktorg berhubung melalui fb sebab dulu dia pnah study di tempat yg sama dgn Lala, tp jap je then dia pindah... Azu sgt happy orgnya kan...

Unknown said...

heee. korg nii.. :P
rindu lala n bella :)

bella hamzah said...

za.. heheh rindu kat za dgn lala jugak.. weeee

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...