cursors

nobody cares

Everyone think that "im happy and just fine" but look a little closer my sadness,im silences person nobody cares about me and sometimes nobody "see" me.im cares to everyone but does everyone cares about me?nobody.... i love you friend :'(.Saya mengaku saya seorang yang pendiam tapi takla terlalu pendiam biasa-biasa je just like a normal person talk,why takde orang yang cares about me?beruntungla bagi sesiapa yang talkative semua orang suka kawan dengan dia.am i so bad?aku terima kawanku seadaya, am i invisible to you?tau la aku keding jangan la buat aku macam ni kita pon ada perasaan,i dont know why kekadang bila saya cuba nak cakap something macam takde siapa yang nak dengar or peduli buat dek je.. lagi satu bila kita buat kebaikan even kecil orang tak nampak,tapi bila kita buat silap sikit nampak je .... kekadang terfikir if on day god love me and take me away is anybody will miss me or cry for me?teringat lagu ombak rindu "tuhan tolong lembutkan hati dia... untuk terima ku seadaya ....kerna ku tak sanggup ,kerna ku tak mampu hidup tanpa dia disisiku ......

4 comments:

LaLa mhdnor said...

bella, nasib kita cam sama je...
even Lala ramai kawan kat kloej tu, tp time lala ngadu ke apa, dorg macam x kisah...sgt sedih...

bella hamzah said...

huh sedih an lala erm kkdg rasa macam diri ni tak wujud je...

Mr.Superman said...

jgn lemahkn dri sdri..:) bt mcm biasa la k.jd kn itu penguat semangat.lepasni nk ckp,kuat2 ckit biar sume dgr.org kecik,tp suara kuat.ckp dgn yakin bru la org pndg kita. ;)

bella hamzah said...

thanx abg stalker for the advice :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...