cursors

Bicara hati

Actually this is my fav novels.Aku ni takla selalu baca novel tapi aku beruntung ada mak cik-mak cik yang minat novel so aku pon tumpang membaca novel mereka.. weeee antara novel yang hot yang meletop yang penah aku baca dan sekarang ni keluar t.v is novel ombak rindu dan bicara hati dan gemersik kalbu.

Aku ingat lagi cerita dalam bicara hai hashhh teringat memori lama ,masa aku baca tu dah lama dah,tak sangka sekarang dah buat drama,almaklumla sekarang ni banyak cerita yang diammbil terus dari novel,senang tak payah karang script nak buat drama or movie just ambik cerita daipada novel dan siarkan dalam televisyen.

Dulu time aku baca buku ni cover lama,cover seorang perempuan free hair,cover baru perempuan pakai tudung patutla aku dah tak cam cover dia rupanya berubah yelah buku tu dah lama dia nak keluarkan balik so buat cover baru.

Damia Hana ni antara penulis novel yang aku minat selain tu aku minat baca novel Anis Ayuni oh ye baru-baru ni aku ada beli buku Anis Ayuni nampak je author dia aku minat so terus beli,bia aku balik rumah mak aku kata cerita tu ada kat t.v.Tahniah Anis Ayuni!Im your no 1 fans!suka sangat baca novel awak...



cover lama





ok ini zahlia watak utama bicara hati yang disiarkan di astro cantikkan dia....

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...