cursors

Yeay Dapat Lepat

Lepat yang sedap daripada nenek
Adoiyai dapat lepat pon nak kecoh!wekkk lepat ni nenek kite buaaaaaaaaaaaat sedap!Dah tiga hari tak masuk blog ni,bella pergi rumah nenek dia sakit kaki dalam sakit kaki tu dia pergi jugak solat jemaah dekat masjid,dalam sakit kaki tu dia sapu rumah,dalam  sakit kaki tu solat sunat dia tak tinggal sehari tu banyak solat sunat yang dia buat,sebelum solat  dan selepas solat dia buat solat sunat

Kaki nenek sakit so mama suruh pergi rumah nenek sementara cuti ni kan,tengok kan nenek mana tau ennek tak larat nak jalan ada jugak yang boleh tolong, nenek kate kalau nenek tak sakit kaki takde orang datang uma nenek waaa sedihnya,cucu nenek ni bukan tak nak datang umah nenek tapi masa tak mengizinkan,cuti ni kene kerja,kalo la cucu nenek ni ni ada lesen dah lama dah duduk kat umah nenek kerja kat sana.Kesian nenek tinggal sorang-sorang

Masa nak balik tu nenek bagi pisang emas,betik,lepat bekalan nasi huh banyak dah la naik bas hehe nenek siap tanya larat ke nak bawak ni sebab kita balik naik bas je.Nenek cakap bawak la bawa balik rumah,kat rumah nenek ni takde orang nak makan nenek sorang je makan alahai sayup je dengar takpe nenek demi nenek berat pon orang bawak.

2 comments:

Orkid Edyliyne @ OrkEd said...

nenek OE dah tak ada.
nak jeleslah sikit sebab dia dapat lepat dari nenek dia.
hehe. ^^

bella hamzah said...

hehe nanti kite suruh nenek kita buat untuk awak k.. :) xmau cedih2

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...