cursors

Blogger Cantik Bertudung

Adalah lumrah manusia suka melihat sesuatu yang cantik,tak bermakna saya seorang yang dikatekan lesbian kerana suka memandang seseorang yang cantik,tidak tidak dan tidak saya seorang yang lurus bak kata omputih "straight".Bila melihat blogger-blogger yang cantik mata tak lekang memandang.Alangkah bertuahnya menjadi seorang yang cantik .Bertuah la mereka


FATIN LIYANA

Ok ini adalah blogger kesayangan saya, siapa yang tak kenal dengan Fatin Liyana blogger paling famous di Malaysia.Weee hari-hari walaupon dia tak hupdate blog saya setia membuka blog ini setiap hari.Dah khatam dah pon blog dia.She is my inspire in blogging saya mula berblogging pon semata-mata nak comment dekat blog dia percaya tak?at first bukak google konon nak research(student kan) and then terjumpa this blog secara tak sengaja.i like was how cute header dia!membuatkan teruja nak baca,dia ada homour yang tersendiri dalam penulisan blog dia.i was so jealous with her dah la cantik dengan make up or without,pandai doktor you!and cook lover just like me...i hope i could meet her 1 day.




FATIN SUHANA

Ni pon nama Fatin jugak.Agaknya orang yang nama fatin ni mesti cantik-cantik kan?Cantikkan dia, look at her eyes dia ada sepasang mata yang cantik.Cuba search kat youtube Fatin Suhana lembut je suara dia. Kulit flawless dan simple je orangnya.Kalau tengok blog dia simple je.Kadang-kadang orang kate simple but nice :)







Kalau tengok orangnya kecil molek je orangnya.Orangnya lincah berkata-kata menghasilkan penulisannya di blog.Geram tengok muka Yuyu yang comel.


FYNA




Gadis ini mempunyai tangan ajaib yang boleh mengubah wajah seseorang menjadi cantik!Wallah  dulu saya suka sangat tengok tutorial Fyna ,tutorial yang simple dan senang difahami.Orangnya sangat cantik kulit ala-ala flawless gitu.Baru sahaja berhijrah dengan memakai tudung alhamdulillah.Berasal dari kedah,selalunya yang saya tengok orang kedah ni memang cantik-cantik artis yang cantik-cantik contoh Rozita Che Wan berasal dari kedah! Lagi satu orang kedah ni memang berbakat dalam menconteng wajah seseorang menjadi cantik.Saya bercerita berdasarkan pemerhatian :) I wish muka saya pon akan diconteng oleh Fyna.



MARIA ELENA



Maria Elena she totally awesome.Dia cantik dan bijak.First time nampak dia di youtube hijab chill haha sumpah geli hati  tengok gelagat dia,walaupon bagi saya dia cantik,dia tak macam girl yang kat luar sana yang ayu-ayu dia suka buat muka yang pelik-pelik and kalau tengok youtube dia dia suka buat suara pelik jugak.And her blog url is "pelik" also.Sometimes pelik ni unik dan unik itu cantik.For me Maria ada sepasang mata yang sangat cantik,wajah yang bersih dan sekali pandang mukanya ala-ala arabic.




Ni jugak salah seorang blogger yang cantik plus comel.Dia belajar di Australia wow! bestnya dapat belajar di negara orang seperti Izatie.



Ops ini bukan blogger cantik comel je.. hahaha its me.saje nak menempek sekali wahahaha gambar ini takde kene mengena dengan blogger cantik :p




12 comments:

mamyharraz said...

awk juga tersenarai dlm blogger yg cantik :D
manis sgt ;)

mr said...

SEtuju!!! DIorang memang cantik dan berbakat!!!

bella hamzah said...

mamaharraz :hehe xde la.. diorang jauh lg cantik dr sy..

mardhiyyah :hehe tula.. sangat beruntung.

Mass said...

nice entry...like...like.. ;)

bella hamzah said...

thanx mass :)

Adrina said...

hai bella! :)

Kamsiah yusoff said...

salam kenal...
cantik bertudung plus cantik akhlak..:

bella hamzah said...

hi Adrina!

Kak kamsiah salam perkenalan setuju dgn akak!

Liza @ Adzriel AB said...

yg last tu memang natural cantiklah..

bella hamzah said...

ngeee thnx kak liza :)

Raz said...

hehehe anda pun cantik :)

ooo fyna baru pakai tudung ke? baru taw

diorang semua mmg awesome

Izzatie said...

just found out about this entry hihi. thanks darling! tapi i ni macam out of the league je ni :p

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...