cursors

Silence for a long time

Ayat cam sedih je.Sebenarnya memang sedih pon waaa nak meraung pon ada kerinduan pada blog yang melahap-lahap tapi apakan daya sudah nasibku begini.Laptop kesayangan ku tidak dapat diselamatkan lagi.  :( sekarang ni tengah kumpul duit nak beli laptop baru.Dah penat membela laptop lama asyik buat hal je.Daripada asyik membela baik beli laptop baru ye dok??

Banyak sangat cerita yang nak diluahkan di blog ni,setiap hari hanya mampu melihat blog tetapi tak dapat menulis isi-isinya.hana melihat di dalam hanset.terima kasih nokia c3 kerana mu aku mampu menjenguk blogku yang semakin hari semakin sunyi tanpa tuannya.walaupon hanya mampu melihat dengan bantuan wireless keinginan nak menaip membara-bara

Wahai blog yang disayangi harap bersabar sementara menantikan lappy baru k.. can't wait!ke ade orang nak tolong sponsor laptop?yang hadeeeee memang tak la nak sedekah laptop kat aku baik dia sedekah dekat anak-anak yatim lagi berpahala ngeee.

Setiap kali terasa nak luahkan something mesti teringat dekat blog.Korang rindu dekat bella tak?rindu tak?hehehe tersenyum aku sorang-sorang la kalo ada orang yang rindu dekat blog aku yang tak seberapa nak ada ni.

Eh2 ceghite punya panjang tak wish lagi Selamat Hari Raya kepada semua!hope raya tahun ni membawa seribu kegembiraan.Suka-suka jugak siapa yang dah nak habis cuti selamat bertugas kembalil dan padan mua kene keje balik weekkk jahat tak aku?hehehe

Insyallah bila dapat laptop baru bella akn mula menaip...


No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...